Mange vil synes, at Orientalsk Risret fra Knorrs er en klassiker – og den smager givetvist også fint, men mad på papkasse er ikke mig! – og jo, I vil formentligt kunne "fange" mig i papkassemadkunstens gerninger i andre henseender Dobbeltmoralsk, som jeg er!