Rul dejen ud i et rektangel på 60x40 cm og smør remoncen ud, så den dækker hele dejfladen (jeg undlader dog 2 cm på den ene lange led, så man kan folde en snip ind under hver snegl.
Skær 20 snegle ud (enten med en meget skarp kniv eller med en sytråd).
Smør en bradepande (den store i stål fra IKEA passer perfekt ;) ca. 30x40 cm ) med smør eller sprayfedt.
Læg sneglene i bradepanden og lad dem efterhæve 45-50 minutter under et stykke plastic (smør den ene side med olie og læg den ned mod sneglene).
Pensl sneglene med sammenpisket æg/vand, drys dem med lidt sukker, hæld fløden ved og bag dem ved 200 grader varmluft i 25 minutter. Læg eventuelt et stykke sølvpapir over de sidste 10-15 minutter, så de ikke bliver for mørke.
Server med glasur på og spis riiiigeligt ;)