Bland alle ingredienser i en kasserolle og varm ved middel til høj varme (12/14).
Når temperaturen når 125 grader, tages massen af varmen (efter ca. 15 minutter) og hældes i en firkantet beholder foret med bagepapir.
Sæt karamellen i køleskabet i 15 minutter og skær den derefter ud i mundrette bidder.
Hældes i en lufttæt beholder med et par spsk Flormelis og rystes. Sæt beholderen på køl og spis når du har lyst.
Jeg håber, karamellerne holder til de er blevet kolde ;O)