Pisk smør, sukker og farin godt på maskine - til det er lyst og let.
Tilsæt æggene og pisk det godt sammen.
Skift til spaden og rør de tørre ingredienser i (de skal blot blandes let i en skål inden tilsætning).
Hæld dejen i en frysepose og læg den til hvile i fryseren en times tid.
Tag dejen op og afvej klumper af 35g, der trilles til kugler og placeres på bageplader. Jeg havde 14 på hver plade - liiidt for tæt ;)
Opvarm ovnen til 165 grader varmluftovn og bag dem i ca. 13-15 minutter. Kortere tid gør dem chewy, lidt længere, gør dem sprøde og knasende :)
Jeg bagte to bradepander ad gangen og byttede om på dem halvvejs.
I øvrigt isatte jeg dem på nederste og anden nederste ribbe til at starte med og ved ombytning, flyttede jeg dem hver især en tak op (og byttede selvfølgelig).