Slå alle æg ud i en skål og pisk dem grundigt sammen.
Hæld hvad der svarer til 2 æg på panden og steg "pandekagerne" ved 10/14 varme - steg på begge sider. Der skal gerne blive ca. 6 stk.
Hold "pandekagerne" varme i ovnen og server eventuelt med stegt og trukket kyllingekød eller falafler, småtskåret rød og grøn peber og hvidkål.
Selvfølgelig toppet af med Cremefraiche-dressing og chili ;O)